Monday, October 12, 2009

.: No Mood bila...:.

mcm2 dugaan minggu ni, haritu br je iffah demam panas, harini plak iffah muntah2 + cirit birit..
hmmm.. semlm , start pukul 3 pg iffah dah start merengek takleh nak tido.. masa tu aku tak syak apa2, mungkin sbb panas je kot.. so hubby tolong bukakn baju iffah.. iffah ok la sekejap, then aku sambung tido balik, tiba2 plak rs masam.. ingat kn iffah b*erak,

hubby : eeh, knp plak basah ni?
aku : peluh kot..

bila buka lampu.. habis putih semua cadar, rupa2nya dia muntah.. boleh plak aku tak tahu bila masa plak dia muntah.. hish..bahaya tul la..
dah lepas tu terus iffah kejap2 muntah, br nak dia tido jap, terus muntah..
pagi td terus g klinik Mediviron kat kepong, doktor Raj bg tahu mungkin keracunan makanan.. (ada banyak sebb knp jd mcm tu) iffah ni kn suka kutip2! (pantang kiter lepa, nak kena pakaikn sarung tangan ke biar tak kutip apa yg dia jumpa!)
aku pilih klinik ni sbb 24jam, yelah mana tahu kalo mlm2 buta iffah demam bolelh aku ke situ je, lg 1 doktor dia bg tahu details, apa penyebabnya.. mcm mana nak jaga, pendek kata aku puas hati la..

bila dah balik rumah, iffah still mcm tu gak.. bg ubat pun dia muntahkn balik, tp dia adalah minum sikit, bg air garam.. alhamdulillah dah tak muntah lg,

yg bt aku risau sekarang ifffah cirit birit plak.. aduhai.. dah la aku tak mintak ubat cirit birit td,
petang ni aku ajak hubby g balik klinik tu..

mintak2 iffah sembuh la.. kesian aku tgk dia, dah la taknak mkn, pastu 'mmbuang' je,

pstt.. smlm ke MJ Brem Mall, hubby plak yg syok borong baju.. aku ngan iffah?? tak dpt apa2 pun.. tak aci!


5 comments:

[-suziey-] said...

aah btl..bila ank sakit mmg xde mood sgt..musim kan..get well soon iffah..

Intan said...

Hari nie iffah mcm mane...dah sihat ke isya? Hopefully dia dah sembuh...kesian sgt dengar sampai mcm tu sekali.

DYLA said...

sedihnya... moga iffah cpt sembuh. kalau akak kan isya, terus bwk gi hosp pakar. risau la muntah2 mcm tu..

edrina said...

get well soon iffah! Sian Iffah

mamaadam said...

semoga iffah cepat sembuh ye sayang, sian iffah

Related Posts with Thumbnails