Friday, October 16, 2009

.: Rambut Ku.. :.

hubby : bu, nak kasi trim sikit la rambut iffah tu, sikit je..



aku : ehh, takya la. biar panjang


rambut iffah la, bukan aku! banyak kali dah hubby ckp mcm tu, tp aku yg tak bg hubby potong rambut iffah,sikit pun tak leh! aku punya lama nak tggu rambut dia panjang,(aku suka ikat rambut iffah-kn maknye yg over!) senang je hubby nak potong! ;p no no no..




sayang la nak potong, kalo rambut iffah jenis lurus takpe, ni tak, jenis ikal jd bila nak panjang aku pun tak tahu,

bila rambut basah, br nampak panjang.. (oouh, nampak seksi plak gambar ni ;p)




bila rambut dah kering, jd pendek plak..





pandangan rambut iffah dr tepi..





dr atas.. hehe



korang ada petua nak cantikkn rambut budak baya iffah??? ;p share ler..


psst.. rambut aku + hubby jenis lurus, rambut iffah ikut sape eekk? ikut mak tok?? (mak mertuaku) ;p

8 comments:

edrina said...

isya.. ni cam rambut danisha.. masa umur setahun rambut danisha pajang tu la.. lama2 tanpa disedari dah jadiks panjang dah hehe..

akak lak terbalik, hubby yg tak kasik potong hehe

iEfa said...

jgn jgn....nanti tkley tonjet macam2 :p...oyang maisarah pon ske suruh ptong...rimas dier kate..sbb siang2 kdg2 maisarah tk bg ikat...tp jln2 mama ske ikatkan..ihihih

isya said...

edrina ~ oohh, tp mcm lambat je tgk rambut iffah nak panjang.. huhu


iEfa ~ tu la, hubby isya pun kata rimas, tu yg kena selalu ikat tu!

DYLA said...

jgn potong!

sayang.. hehehe.

inas stail rambut dia mcm iffah ni la. sbb tu tak panjang2. trim depan je kasi fringe

isya said...

dyla ~ betul2, nampak comel kalo trim depan kn?? hehe

ratna said...

alahai...comelnya. tak yah la potong.

isya, lepas 4 hari minum jusmate berat akak turun 1.5kg. akak mmg ikut diet yg dia suruh tp bila time mkn akak belasah jer..pasal tu tak turun byk. tp alhamdulillah, setiap kali tido mlm mesti nyenyak. bila bangun badan bertenaga. kencing pun lawas sbb byk minum air. mmg ler kerap kencing sbb kena minum air byk bila minum jusmate ni. tp bila kita kerap kencing, org kata toksid dlm badan tu keluar sama.

Intan said...

Setuju sgt ngan dyla....jgn di potong! Kasi frindge je rambut depan iffah tu...leh sama geng ngan arissa :)

Arissa nyer rambut pon sama gak susah tul nak panjang coz jenis "pusing2" gak...tensen gak nak tunggu dia panjang...dah tak sabar nak "main rambut" dia...he he.

isya said...

ratna ~ ehh, ok la tu kak.. tp kat area ampang takde jual 1 1,
hmm.. kena tggu gaji la mcm ni..


Intan ~ tu la intan, 1 tahun be seciput tu je ha.. ;p

Related Posts with Thumbnails