Monday, October 5, 2009

.: Sape nak tolong top up ??? :.


yeah.. harini aku dah bank in kan duit raya iffah, takut aku terguna plak kalo simpan kat umah duit raya iffah tu..

alhamadulillah.. banyak gak la iffah dpt, kalo tahun lepas boleh dpt sampai 4 angka (ms tu kn br lahir.. ;p) thn ni 3 angka je la.. syukur..

ada sesiapa yg baik hati nak tambah duit raya iffah?? ;p ;p ;p


4 comments:

[-suziey-] said...

waaa dh bank in duit raya ni..huhu..kita ni kira pn idak lagi..ekeekk:D

iEfa said...

hihih ifa pon lom bankin duit maisarah...hihihi mggu ni kot...tgu sket laie..few relative belom jumpe..hihihihi :p

DYLA said...

akak tunggu raya habis baru bank in.

isya said...

suziey ~ wah..mesti banyak ni..

iefa ~ harus tggu duit raya itew!! hehe

dyla ~ hihi mesti banyak duit raya inas.. rajin berjalan raya.. tu la kak, isya pun tak abis beraya lg sbnarnya.. kata raya sebulan..

Related Posts with Thumbnails