Wednesday, November 25, 2009

.: Belajar Masak :.


anak dara aku ni sekarang dah pandai sgt tiru apa yg org lain buat, 1 haritu aku biarkn dia main sorang2 kat dapur, (sbb mak ada kat dapur)




pastu aku dgr bunyi 'ting tang ting tang' , aku yg masa tu ada kat dlm bilik g la tgk 'bunyi apa plak ni' dlm hati la..





nah.. rupa2nya budak kecik ni pandai je ambil periuk.. siap bt gaya memasak lg,
abaikn lantai yg kotor tu ye.. ms ni belum kemas umah lg.. ;p




kidal ke dia???


pastu aku tgk la apa yg di'masak' iffah agaknya.. rupa2nya...



ooohh nooo....

KASUT dia da......


tada...dah siap.. ;)


bantai gelak je aku, 'anak ibu nak belajar masak ye..'



psst..iffah rajin2 belajar masak ye, jgn mls mcm ibu..hehe (pengakuan berani mati ni ;p)




No comments:

Related Posts with Thumbnails