Monday, November 16, 2009

.: Idola Kecil 2 :.

banyak citer menarik yg nak diceritakn, tp tak best plak kalau tak letak gambar kn?? boleh plak aku teringgal bateri kamera kat opis! hish, nak citer hari sabtu & ahad punya cerita pun dah terbantut sbb takleh amik gambar.

aku nak citer sikit pasal Idola Kecil 2, hmm..sape ada tgk??? yg pertama dulu ada la aku tgk, tu pun kejap2 je la, tp kali ni rsnya taknk ketinggalan langsung sbb nak bg moral support kat anak buah aku , sape tu?????





kenal tak??? TASYA.. mula2 hubby yg ckp

hubby : ehh, mcm kenal je budak ni..
aku : ni kn tasya anak abg jeff kn??

lor.. masuk IK rupanya, tp suara dia mmg sedap, 1st time aku dgr dia nyanyi ms kenduri kawin aku..

Good luck utk Tasya, suara budak2 yg masuk IK ni mmg sedap2!

5 comments:

mamaadam said...

wah berbakat ek diaaa

mariaariffbaby said...

=D
umur berapa tahun tisha ni?

isya said...

mamaadam ~ mmg berbakat! sedap suara tasha ni..

mariaariffbaby ~ alamak, tak tahu la plak umur brp..hehe tp rasanya 12-13 tahun kot.. ;p

DYLA said...

suara tasha ni memang sedap. badan dia pun sedap gak. hehe

akak minat dayana tu. cute giler.

bila masa idola kecik ni ek isya? coz akak slalu tgk belah malam ngan sabtu. ulangan dah.

isya said...

dyla ~hari sabtu kak, pkl 9 mlm.
dayana? isya minat gak.. ;p

Related Posts with Thumbnails