Monday, November 30, 2009

.: Makan Besar :.

hari ahad, hubby bermurah hati belanja kami makan kat bagan lalang.. ramai gak la, family aku, family abg ipar ngan adik ipar yg br kawin haritu, oohh ya tak ketinggalan mak pak mertua + mak bapak aku ye.. mcm ramai je kan, tp adalah dlm 12 org je (termasuk iffah ngan haziq-anak abg ipar ;) )

iffah br lepas nangis, tak cukup tido..


hubby dah plan nak mandi laut kalo sempat, tp hujan plak.. terus order mkn, banyak gak lauk yg di'order' antaranya, kerang,siakap, kembong, sayur kailan, udang, sotong, apa lagi eekk?? dush dush!

tp yg tak best nya aku tak amik gambar plak, sbb kena perhatikan iffah yg lebih 'busy' dr tukang masak kat dapur kedai mkn tu!

perhati jam baru.. huhu
peluk hello kitty plak...;p

dah abis mkn br teringat nak ambil gambar, apa barang nak amik gambar makanan dah abis kan??

tp rasanya lagi sedap mkn kat tempat haritu, mak aku pun ckp macam tu gak.. next trip kami nak PD plak insyallah.. ;p senyum lebar aku ms hubby bagi tahu mcm tu.. ;)

No comments:

Related Posts with Thumbnails