Monday, November 2, 2009

.: Sekadar Mencuba :.

td lepas lunch terus ke kedai ubat cina + runcit, mak aku bg tahu dia punya oat kat rumah dah abis, kat rumah takde plak yg menjual, jd aku dgn baik hati chhheewahhh , (ehh, takdela, dh kewajiban sbg anak kan.. ;p) belikan utk mak, kali ke-2 beli oat ni, so maksudnya boleh la masuk ke tekak mak aku hehe..
dulu aku beli sbb nak bg mak aku cuba mkn oat ni sbb nak kurangkn kolestrol..
alhamdulillah mak kata ada la perubahan..
kali ni aku tambah ngan susu plak.. omega plus, yg ni tak tahu la mak aku minum ke tak sbb dia mmg tak minum susu! mcm aku la tu.. br aku tahu aku ikut sape, kui kui kui..
nampak tak percuma??

alah..yg mcm kat iklan tu..

harap2 ada lg la perubahan lepas mak aku minum susu ni, sbb doktor yg rawat mak aku tu yg syorkan minum susu ni.. insyaallah..

3 comments:

mariaariffbaby said...

iye..

tak salah kan if mencuba..
mana la tahu, this combination will make ur mom health better than now
=D

mamaadam said...

harap2 mak isya nak le minum kan, mak saya pun susah gak nak minum susu2 ni..anak dia pun sama hik2

isya said...

mariaariffbaby ~ betul tu, yg penting cuba kn?? ;p

mamaadam ~ minum finee tp sikittttt.. sama la ngan kita.. hahaha

Related Posts with Thumbnails