Thursday, November 12, 2009

.: Untuk Iffah :.

org kata kalo dah ada anak ni ada je yg nak dibeli, ye mmg betul tu!
aku tak terkecuali, walaupun time tu tgh sengkek laju je tgn aku capai tu capai ni terus buka purse, hmmm...
bazir??? ntah la, tp bak kata mmber aku utk anak, pejamkn mata je la ms nak 'bayar' tu.. huhu
alahai cutenya!
ms beli, "ehh,cute la nanti boleh iffah guna" , bila dah bayar, nak pakaikn kat mana plak ni ;p
aiyok! td sebelum beli tak pikir, selalu gak la jd mcm tu..
aku nak pakai?? malu eehh..
yg ni tak mmbazir ok, dah lama nak belikn selipar utk iffah tp ms takde plak nak mencari..
nasib baik la BATA berjiran je ngan opis aku ni, boleh la belikn utk iffah, sbb selipar kat umah tu dah kecik, kesian plak tgk, beli je la, aku beli yg ada bunyi tu, nyet nyet nyet, mesti iffah suka..
pink oh pink!

siap free mainan lg, tp cinonet je, ;p (tak reti bersyukur) , aku plak tak sabar nak pakaikn kat iffah, biasala maknya yg oveeeeer..

4 comments:

Intan said...

Setuju sgt bab bila ada anak nie, kalo boleh nak bg depa yg terbaik dan macam2...he he. Tak mcm idup den dolu...hu hu :(

By the way cute lah kasut baru iffah itew...mesti comel je bila dia berjalan nanti dan siap bunyi "nyet-nyet" gitu.

P/s: Ole2 tu insya'Allah intan pos isnin/selasa depan kay :)

isya said...

Intan ~ betul tu, semua nak yg terbaik utk anak kita kn..

iffah mmg suka sampai tido pun nak guna selipar br tu.. hihi

DYLA said...

hehehhe, memang pon isya. smua rase nak bli kan....

comel la, tapi iffah nak pakai kat mana? takpe simpan dulu

isya said...

dyla ~ kalo dah kering br nak beringat kak,ms ada duit fuh jimat ke mana duit ke mana.. hahaha

tu la, ntah nak pakai kat mana ye..hmm..

Related Posts with Thumbnails