Monday, December 28, 2009

.: lamanya tak ke sana.. :.

yeah 1 permulaan yg baik bg aku, walaupun pd mulanya sgt mls wokeh, hari ahad kami ke 3T (taman tasik titiwangsa), lama tak jejak kaki ke sana, last pergi kalau tak silap thn 2007 ,
kali ni pergi bw iffah plak..

kitaorang pergi pagi, konon2 nak joging la, (hubby je ;p) aku joging juga sbb sibuk kejar iffah yg duk lari sana sini nak main semua permainan kat situ.. berpeluh2 gak la..hihi


mmg banyak dah perubahan kat situ, dulu ms sekolah menengah aku selalu lalu kat situ sbb rumah aku area titiwangsa, sampai boring bila kengkawan ajak ke titiwangsa.. bila dah pindah rumah ni, rs rindu nak ke sana cuma ms yg takde.. (boleh diterima ke alasan ni? ;p)

tp yg penting iffah happy kat sana, sampai jatuh tersembam , nangis tak hengat!
bagus buaian ni, 1st time iffah naik ni..
muka blur..
br nampak iffah senyum..
yuhuuuuuu
knp bt muka mcm tu syg? marah sbb ayah ajak balik ye? ;p


video
layan video plak ye..

psstt..alah jln2 kat situ pun 1 senaman kan, daripada aku duk bantai tido je pagi2 tu.. kehkehkeh

8 comments:

mamaadam said...

iffah yang cute

Diarihatiku1976 said...

wah seronoknya dia...

mrs e said...

suka iffah dapat beriadah camtu.. leh ajak ibu lagi lenkali ni.. hehe

isya said...

mamaadam ~ tq auntie finee

iffah ;)

isya said...

diaryhatiku1976 ~ mmg seronok dia kalo bab2 g tempat permainan mcm ni..

isya said...

mrs e ~ insyaallah, nak pegi juga lain kali, tp tak tahu bila mmmuuuaaahhhaaaa...

unique1012 said...

bestnya iffah dpt naik kuda! :)

isya said...

unique1012 ~ hehe mmg sonok auntie

iffah ;)

Related Posts with Thumbnails