Tuesday, December 29, 2009

.: Muat Ke Ni? ;.

last mnt punya kerja, beli swimsuit utk iffah, sebelum ni tak penah beli kiranya 1st time ler..
aku tak dapat nak agak boleh muat ke tak, mcm kecik plak tp harap muat la, mls aku nak tukar..
murah je ni, RM20.00




warna ok ke? mmber aku ckp buruksss warna aku pilih.. huhu
ooohh ya,ni entri akhir tahun ni, sbb aku akan bercuti2 m'sia (PD je ;p)
tu yg semangat nak gak belikn iffah swimsuit tu ha...
jumpa thn depan ye, hehe
SELAMAT TAHUN BARU 2010!

psst.. ada ke patut hubby suruh beli swimsuit sama mcm iffah utk aku, buang tebiat ke apa laki aku tu.. hahahaha (gurau je ;p)

3 comments:

DYLA said...

comey sgt!

mana bli tu isya?

isya said...
This comment has been removed by the author.
isya said...

beli kat depan opis ni je ha kak, spectrum bandar baru ampang.. ;)

Related Posts with Thumbnails