Thursday, December 3, 2009

.: Siannya Dia.... :.

pagi tadi, siap2kn iffah (mkn, mandi) sbb harini hantar iffah kat rumah biras aku, MIL nak jumpa cucu dia lagi.. ;p pastu konon2 nak amik gambar iffah sbb mood dia elok kn..
bila aku keluarkan kamera, terus dia merengek2 nak kamera! ai syg, ingat ni mainan iffah ke, bkn tak nak bg tp tahu2 je la, iffah ni suka campak2 apa yg dah dipegang kat tgn dia..
boleh plak dia bt muka bila aku kata "cepat2 ibu nak amik gambar iffah ni" (iffah sekarang ni dah paham apa yg kita cakap @ suruh, tp kadang2 dia bt dek je)

alo lo lo.. cebik.. ;p


aku ckp la "tak boleh", terus dia melalak mcm kena cubit! dah cun2 pakai bedak semua terus comot, eeeee, geramnya!


uuuwwwwaaaaaa



sampai umah biras pun dia nangis, tp iffah nangis takut sbb tak brp kenal ngan org2 kat sana,
aduh... sian mak tok ngan tok ayah, nak manja2 ngan iffah pun tak boleh..

psst.. kadang2 aku suka buli iffah sampai dia nangis, teruk kn aku?? hehe ;p

4 comments:

mamaadam said...

alolo cian dia..ape la ibu ni tak kasi main huhu

isya said...

mamaadam ~ hehe, kang rosak sape susah.. ;p

Intan said...

Muah ha ha, bkn hang sorang je teruk isya...den pon suke gak nyakat anak den...kuang kuang kuang.

Alaa ciannya cebik2 muka si iffah tu...cuke tgk gelagat budak2 nie.

isya said...

intan ~ tu la, suka nyakat sampai nangis.. hahaha

Related Posts with Thumbnails