Saturday, December 26, 2009

.: sorry sayang... :.

bila terjadi sesuatu yg tak diingini, br nak menyesal, manusia mmg mcm ni kn? (aku la tu!)
nasib baik la tak jd apa2...alhamdulillah...
benda kecik je, tp mmg salah aku sbb biarkn iffah main laci meja solek, lain kali biar dia meraung tak dpt main, jgn aku yg meraung dikemudian hari (kalau benda buruk berlaku, mintak dijauhhkn.)

jari iffah.. kat sini tak nampak sgt, tp depan mata, biru, macam nyilu + sakit!


td tido, lepas aku sentuh jari dia terus dia buka mata...

ni lah permata hati ibu, bila aku senyum, dia pun senyum gak..


bangun2 cari kereta mainan...

siap buat bunyi lg, ngeng ngeng ngeng... cute!

anak patung taknak main, kereta juga yg iffah nak ye, mmg anak ayah la!
pstt.. esok ahad, ingat nak ke putrajaya la, ada benda yg nak dicari...kalau hubby rajin la...

6 comments:

DYLA said...

terkepit yer?

shiannn iffah. tahan sket ye sayang...

Intan said...

Betul tu isya, bior diorang melalak tak dpt nak main mende yg bahaya dr pada terjadi nya mende2 yg tak di ingini kan...

Bangun tido terus ok je dia ye...gud girl!

edrina said...

akak mmg seriau kalau bab2 terkepit jari ni..

isya said...

dyla ~ tq auntie

iffah

isya said...

intan ~ tu la intan, belajar dr kesilapan. sob sob

kadang2 je gitu intan, kalo tk cukup tido, abis tgn ditepis, tanda marah la tu..

isya said...

edrina ~ huhu samala kak..

Related Posts with Thumbnails