Thursday, December 17, 2009

.: update - 15 Bulan :.

hari isnin lepas iffah genap 15 bulan, kena g klinik kesihatan j*njang tp aku takleh amik cuti so minggu depan br nak pergi,
alhamdulillah, semakin bijak, nakal lg lg lg lg la.. hehe
tak boleh ditegur, mula la bt muka.. tp iffah pandai memujuk, bila aku marah mesti dia akan peluk aku siap cium2 pipi aku.. cute! terus tak jd marah.. huhu
tempat lepak yg dia suka, duk kat luar rumah, mana taknya kat rumah aku tu kan takde kwn, kat luar dia boleh ngorat cucu jiran ooopssss
bila aku suruh pose, apasal bt hidung cenggitu ha?????


mmg susah nak amik gambar dia sekarang sbb dia pun sibuk nak berebut kamera ngan aku,
tu yg mood dia mcm hampeh...


semlm iffah 'basahkn' muka aku dgn susu dia.. uuwwwwaaa ni la akibatnya kalau dia pagi2 bgn awal pastu ajak main, bila tak dilayan aku kena 'simbah' ngan susu dia, takpun kena lempang kat muka.. tak baik tau!

6 comments:

@e_da said...

wow badan iffah dam bam bam.... berisi sedap peluk tu...

JMR said...

cute nyer iffah..xmo nakal2 ye..

AIN-ALIN said...

HYE THERE
FEEL FREE TO VISIT OUR KEBAYA BLOGSHOP WHILE STOCK LAST!

GOOD DAY! :)

DYLA said...

debab nyer iffah ni......

isya said...

ida ~ mmg best kalo peluk dia, gomol2 pastu kena lempang ngan dia sbb rimas.. hahahaha

JMR ~ dgr tu iffah. ;)

AIN-ALIN ~ insyaallah.

dyla ~ kat gambat je kot kak, berat bdn dia mcm dah turun!

Intan said...

He he...dah pandai "ngoratssss" nampak iffah!

Related Posts with Thumbnails