Tuesday, January 26, 2010

.: jakun :.

anak beranak jakun! hahahaha.. cantik view kat sini kn? (bg aku ye!)ni parking paling atas kat JJ tmn maluri..


cuba teka iffah tunjuk apa? ;) budak ni puting takmo lepas!

*candid* ms ni hubby tak tau aku amik pic dia, kira main ambik je..


aku pun nak gak..huhu


apa motif ambil gambar dlm kete?? ;p



pipi iffah kena gigit nyamuk ms balik kg minggu lepas.. ada tanda sudah..
pstt..aku tak tahu knp aku cepat sgt naik angin akhir2 ni bila kat opis, tu yg bt aku takde mood nak update blog, apakah???? ;p

3 comments:

Intan said...

Aik iffah sudah mau dpt adik kah...muah ha ha :D

Tak jakun lah dear...cantik apa gambar tu plus kebiruaan awan dlm picca tu sgt nice :)

mamaadam said...

rindunyer kat jj maluri..emm ada berita baik ke ni..

isya said...

intan ~ takdela, lama lg la... huhu
tu arr.. cantik kn?? ;)



mamaadam ~ meh la dtg sini.. hehe

Related Posts with Thumbnails