Monday, January 4, 2010

.: Permulaan Tahun Baru - BZ :.

huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. mengeluh panjang, aku tengah berlari nak kena siapkn kerja yg br aku tinggal beberapa hari lepas sbb bercuti,
ye, walaupun cuti 3 hari je tp aku belum habiskn lg persiapan utk kerja2 thn 2010.. (contohnya cash flow, budget) giler!
aku mmg tak cukup tgn bila kena bt seorang diri, dengan salary staff yg nak kena kira, damn!
TOLONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (tiba2 meroyan plak ;p)


aku rs tahun ni la azam aku yg terbanyak sekali, mampu ke? biar aku sorang je yg tau apa azam tu, takut2 tak tercapai malu plak.. hehe



pstt 2010 br je bermula, tp banyak benda yg merunsingkn fikiran aku...hmmmmm...

No comments:

Related Posts with Thumbnails