Sunday, February 21, 2010

.: Emo di pagi ahad :.


emo di pagi ahad.. ye mmg aku sedih.. hmmm mmg aku terasa rindu sgt nak bermanja2 ngan buah hati aku tu..
rs bersalah sgt sbb tak banyak ms yg dpt aku luangkn utk iffah, bila balik kerja iffah dah tido,
kalau bernasib baik,subuh iffah dah bangun boleh la main2.. kalau bangun lewat???hmmm...

bila aku & hubby ada kat rumah, iffah la yg paling happy! mulutnya tak berhenti pot pet pot pet, walaupun kadang2 tu aku tk brp faham apa yg nak iffah sampaikn (biasala bahasa penguin)

arrggghhh, rindu!!!!!!!!


2 minggu ni langsung tak dpt cuti,aku dapat rskn yg kami (suami isteri) akan bertambah sibuk ms akan datang sbb........ (akan aku ceritakn kemudian,insyaallah) ada ke ms utk kami melayan iffah lepas ni..? aku jd takut..;(


saat aku menaip ni air mata kesedihan turun seperti hujan..;(


Harapan aku supaya ada jalan penyelesaian, semoga kesibukan kami tak lama.. ;(



Ketahuilah anakku ayah ngan ibu sayanggggggggggg sgt kat iffah..

No comments:

Related Posts with Thumbnails