Thursday, February 25, 2010

.: Hasil Tangan Ibu :.

Gila gediksssss ok aku ni nak make up kn anak sendiri... korang pernah bt ke?? ;)


after makeover,amacam ok tak? cun tak???
ok la tu, aku ni bkn reti sgt nak pkai itu ini nak cantik, hehe tp boleh la kn...
ok, sapa2 yg nak aku jd mak andam korang, boleh aje, sms or dial this no ok +0126++++++
cukup2! panjang plak aku mgarut, sbnarnya bkn make up btul2 pun, GILA apa?! ;)
sbnarnya aku masuk 'kelas' ni ha.. http://www.taz.com/ , kalau rs2 nak merasa mcm artis pun bole gaks! ;)


b4 makeover, ;)
lama tak update pasal iffah, hmmmm...

3 comments:

ratna said...

ha ha ha.. comel dah.. dari jauh nampak lipstik..

mamaadam said...

haha sabo je iffah jadi model mama dia..buh la liptip warna pink..suke pink

isya said...

ratna ~ ;)


mamaadam ~ boleh! ;)

Related Posts with Thumbnails