Saturday, February 6, 2010

.: Sabtu - Plastik :.

sebenarnya dah lama dgr, tp sbb aku jarang sgt nak keluar beli brg hari sabtu jdnya harini aku jd mcm 'katak bwh tempurung' ...
kisahnya begini, harini aku beli burger kat ampang (mmg sedap! ;p, g jln kaki je), sementara tggu burger siap aku masuk 7e dulu, ambik apa yg aku nak dan dah siap byr tu aku tggu la cashier bungkus brg yg aku beli tu.. (boleh bayangkn tak aku tggu sambil pandang cashier? dlm hati, apasal tak masukkn dlm plastik ni)

cashier : kak, harini takde plastik..

aku : eeeerrrkk..

nasib baik la aku amik 2 brg je, kalo aku amik byk mcm mana nak pegang??
malu toksah katala.. PADAN MUKA aku.. huhu

'HARI TANPA PLASTIK'

2 comments:

edrina said...

betul2.. akak ari tu pun terkena jugak keh keh.. tapi kat 99 speedmart.. jenuh lah akak & hubby mengangkut barang2 kedlm keter ha ha

isya said...

edrina ~ akak beli banyak tak? tak dpt nak byangkn, kalo brg kecik2 susah nak bw kn? kena standby la lain kali..

Related Posts with Thumbnails