Monday, March 22, 2010

.: Cerita Ahad Saya :.

ahad lepas saya bangun lewat, sejak saya saya sakit ni saya selalu tido lewat jd bangun pun lewat..hehe

ooh ya, kat kawasan rumah saya ada sambutan maulidur rasul, ibu suruh saya mandi, tp saya ajak ibu main kejar2 dulu, sbb saya 'bt hal' kami lewat ke surau untuk mendengar ceramah..huhu

nak g surau kena la pakai pkaian yg sopan,betul tak kwn2? ;)

jom bu, iffah dah ready yeah!!! (iffah ni suka betul bila nak amik gambar)

ms kat surau, ibu suruh saya duk diam2 pastu ibu kata iffah anak yg baik kn??, psst.. sbnarnya saya nak join bdk2 lain main lari2 tp semua lelaki, malula.. ;p
alamak, saya lupa nak pakai tudung la, pastu nenek bising kat ibu sbb tak pakaikn saya tudung.. huhu (nenek turun awal sbb nak tolong masak)

habis je ceramah saya dan ibu pun balik bantai tido......zzzZZZZZZZ
bangun tido, kami bersiap2 nak keluar, ibu nak cr barang, kebetulan ada birthday party, jd ibu nak beli hadiah..


tgk saya dpt apa???cute la topi ni!!!!

balik dr birthday party, nenek ajak g rumah sepupu ibu pula kat gombak, nak tgk baby! yeah!


ha...jalan lagi??????

tp sebelum tu singgah kat tesco sbb nak beli hamper, koyak poket ibu sbb kena beli 2 hamper (sbb ada 2 baby) ;p tp saya suka naik bendalah ni.. hihi atuk belanja..tq atuk...


boleh plak bila ada kat gombak, ibu terlupa amik gambar baby, apala ibu ni...... tp salah saya juga sbb saya nangis ms ibu tangah dukung baby, ibu kata saya jeles! mana ada!

balik rumah, ibu citer kat ayah (ayah tak ikut sbb kerja) saya nangis ms ibu dukung baby,
terus ayah kata "mcm mana iffah nak ada adik mcm ni" huhu
ADIK??? awal lg la yah.. bg iffah besar dulu...

sekian dulu omelan saya ye, nanti lain kali saya citer lg tau.. ;)
Tambah Imej

2 comments:

@e_da said...

cutela iffah pakai baju kurung

isya said...

aeda ~ tahun lepas punye ;p

Related Posts with Thumbnails