Wednesday, March 17, 2010

.: Kurus Sudah :.

gambar iffah ms kat hospital selayang..

kuyu je mata, mana taknya seminggu tak mkn, asik nangis je..



ms admit 9.66kg je, sekarang 10.6kg(kalau tk silap)


9 hari ada kat hospital sbb salmonella, masuk air + antibiotik skrng iffah dah kembali normal cuma bdn dia belum bam bam seperti dulu..hmm... takpela, janji anak ibu sihat..syukur alhamdulillah..


pasti ada hikmah disebaliknya...









terima kasih pd kwn2 yg mendoakan iffah...

6 comments:

@e_da said...

sian iffah.. sama mcm mika 3 hari duk wad... sian kan tgk tgn anak kena cucuk.. tak sanggup rasa.. moga iffah sihat selalu ya...

mrs e said...

nampak kurus benar iffah tu..

makan banyak2 n semoga cepat pulih ya!

edrina said...

larr.. iffah sakit ker.. tak tahu pun.. alhamdulillah iffah dah sihat.. moga iffah kembali ceria seperti selalu

iEfa said...

siaannyer iffah..salomnia tuh aper...ishhh tkley byg budak kene cucuk :( tbyg kene anak sendiri...huhuhu ibunyer kene tabah yeh..untie doa iffah sebuh cepat yeh...betmbh selera mkn n aktif...

nwey nampak pjg dh muke iffah....huhuhu

Intan said...

Alhamdulillah, glad to hear that iffah dah sihat :)

isya said...

aeda ~ mika pun sama ke, ya allah, br tau ni, mika pun sama ye, semoga sihat selalu..

mrs e ~ tu la naja, harap2 nak la dia mkn.. sedih tgk kurus je dia..


edrina ~ terima kasih kak..


iEfa ~ sejenis bakteria kalau tak silap, mcm iffah, bakteria tu sampai ada ke najis, mmg bahaya kalau tak rawat..

Intan ~ thanks intan..

Related Posts with Thumbnails