Saturday, March 27, 2010

.: Sejuk!!!!! :.

sekarang ni cuaca panas kn??? iffah tiap2 mlm merengek sbb tak selesa, tidur mesti berpeluh..
aku mmg dah bercadang, andai kata dpt bonus ingat nak beli aircond murah2 je, dpt je bonus terus beli!

sekarang ni banyak nak guna duit, harus la simpan duit bonus yg selebihnya betul tak kwn2?? ;)


ni la rupanya... brand HAIER



kalau sebelum ni, selimut letak tepi katil je, sekarang ni wajib guna ms tidur! ;)

pstt.. sediakan wang lebih untuk bayar bil elektrik yg bakal melambung..huhu


mlm ni jgn lupa "Lights out for Earth Hour"
start 8.30 - 9.30(aircond pun sama ye! ;p)


4 comments:

Intan said...

Seronok lah iffah dan mummy dan daddy dia tido dlm bilik yg sejuk tu kan :)

Intan pon kalo boleh nak dok 24 hrs dlm bilik bila cuaca yg panas melampau melanda...hu hu.

isya said...

betul2, tp yg tak bestnya iffah selsema plak...huwwwaaa..

edrina said...

mmg panas cuaca sekarang.. tak tahan kan.. tapi anak2 akak ni tak tahan air cond sgt esp haris sebab dia kan ada asthma.. apa yg akak buat, sebelum tido akak sejukkan bilik dulu.. bukak air cond.. pas tu set air cond tu tutup dlm kul 1 pagi sebab masa ni dah sejuk.. so pakai kipas sampai pagi. Kalau tak mula la si haris tu sok sek sok sek hidung dia & batuk2.

isya said...

edrina ~ oohh, ye ke kak?
ni la bnda yg isya risau bila dah pasang aircond ni, br je pkai brp hari dah selsema.. lain kali kena bt mcm tu juga la..

Related Posts with Thumbnails