Wednesday, April 14, 2010

.: Ada Brannnn??? :.

huhu merosakkn bahasa betul la, sejak join fb ni rs malas je nak cek email.. tp rsnya member2 yg lain pun sama kn???

harini tergerak hati plak nak cek email dan ini antara email yg aku terima.

ada sesiapa berani pakai baju mcm ni?? mcm2 je la diorang ni kn, ballon pun leh jadikn baju,cuci mata jom!


dlm proses..

dah nak siap pun

bg aku ni la yg paling cun!!! ;p

ni pun cun gak!

terfikir gak, mcm tu diorang pkai ni takleh duduk la kn, kalau nak terkucil mcm mana???
T_____________T

2 comments:

edrina said...

kalau belon tu meletup macamana? huhuhu

isya said...

tu la kak.. haru jadinya..hehe

Related Posts with Thumbnails