Saturday, April 17, 2010

.: Aduh..Kuat Cemburu La! :.

ye, aku mmg kuat cemburu tp bertempat ok, tp ada yg lebihhhhhhhhhhhhhhh lg kuat cemburunya ni la,


sekarang ni mmg pantang nampak aku nk manja2 sikit ngan ayah dia, mula la menangis sambil hentak2 kaki, marah la tu!
apa la agaknya budak kecik mcm iffah ni fikir eeekkk???? ;p

mcm pagi td, aku tolong hubby potongkn kuku dia, (manja tak laki i??? *_' )
aku br je nak potong kuku yg pertama dah menangis,
sudahnya dia diam bila aku bg pengetip kuku tu kat dia.

tgk tu, bersungguh2 dia nangis!


kena layan mcm iffah yg tgh potongkn kuku ayah dia..hmmm

alololololo, tk kasi can ibu ngan ayah nak manja2 ehhh???

2 comments:

iEfa said...

isya pegnen ker ????

baper bln dh...
entry2 yg len byk cam bunyi pegnen jek....

debab laa iffa tuh comey....entry kasut baru tuh lawa jek pakai skin sock..maisarah pakai longar2...tk comey...hihihihih

---tk dan nk komen tiap entry...gabung smue eh kt sini :p----

isya said...

iEfa ~ takdela iefa, cadangnya tahun depan insyaallah.. ;)


tu la, kaki dia berisi, tu yg nampak ok dia pakai..hehe

boleh2 saja.. *wink*

Related Posts with Thumbnails