Thursday, April 29, 2010

.: Aku Menang RM10,000.00 :.

yahoooooo aku menang duit RM10,000.00 , sape nak aku belanja???
aku kaya weeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
jap jap, nak cubit pipi jap, betul ke ni?? aaauuuuuwww!
oohh walaupun ni kenyataan tp sebenarnya ini hanya la mainan sms dr h/p aku!

ingatkn benda ni dah senyap + dah takde, rupanya masih ada lagi!!

meh sini aku bg sikit info pasal sms tu ehh

Penghantar : +0142039353

" RM0 : TAHNIAH! Sim Card anda T'lah berjaya Memenangi RM10,000.00 dr POWER ROOT SDN BHD. No Seri, F2E57C. Utj maklumat hub; 017-896-0283 Moh.NASIR BIN ISMAIL "


eehh, no seri tu apa???? ;p
ko ingat aku nk percaya!!! gilos!

psstt kalau betul kn best! ;p (ada hati lg tu..)

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hahahaha
sila belanja sila belanja
aku pun ingatkan benda ni dh berakhir, rupanya ada lagi
huh tak serik betul

isya said...

tinie ~ kalau betul boleh la belanja..hahahaha

Related Posts with Thumbnails