Wednesday, April 21, 2010

.: Aku Mengidam! :.

rs mcm nak je tu, tu, tu, tu ha.. yg tu.. (main tunjuk2 je..)
wahhhhhhhh bestnya kn?? apa yg tu tu tu, aku teringin sgt nak mkn ni,
dah lama nak mkn tp tak berkesempatan + susah nak cari,
yg hotcakes tu mmg la senang tp masanya nan ado... kena tggu isnin minggu depan (hubby dah janji nak bw,YEZZZAA!)


sungguh menyelerakan la hotcakes tu!



sedapnya...............................................

kuih cakoi tu dah mkn smlm, bpk aku rajinnn cari kn.. tp yg tak bestnya dah sejuk, ;( nak yg panas2, sedap kn???? dah terliur ni.. ;p nak buat sendiri tak reti plak..

best kn kalau pregnant, nk mkn apa? ckp je, semua terhidang!

p/s picture from google ;)

No comments:

Related Posts with Thumbnails