Tuesday, April 27, 2010

.: Confuse :.

..aarggghh..aku tgh confuse ni..
..nak beli tapi tgh berkira2..
..patut ke beli tp kang tak guna plak..
..ahh 1 pembaziran.. ;p
..mcm2 nak beli tp semua kena tangguh dulu..
..ni semua pasal ni la..



tingkat 17 tuuuuuuu..boleh nampak LAMPU kat genting.. (lampu je ye)

..mungkin kena 'melabur' duit ke sini je la..
..kena beringat dulu kn..
..walaupun seciput je tp nk dptkn bukan main susah..
..cepat la settle problem ni..



5 comments:

@e_da said...

tahniah.. bukan senang nak dpt peluang tu isya.. takpela melabur sikit.. leh guna kemudian hari...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wei rumah aku pun tingkat 17
hahaha
sedang berkira2 takmau beli
hahaha macam rugi plak, sbb tak boleh jual kan?
cuma blh jual nagn suami/isteri atau pun anak huhu
ko duduk ppr mana?

isya said...

aeda ~ tq ida, tp belum tau dpt ke tak la..tp tu la, mintak2 dpt la..

tinie ~ ehh sama ehh, tu la pasal, tp mak aku tu taknak lari dr kwn2 dia..hehe

aku duk kat PPR beringin la sama ngan ko ler..hehe

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wakakakaka
patutla bila ko cakap anak mak mus tu baru la aku perasan
hehehe walauapun kita tak kenal kan, mak2 kita adalah sgt baik

aku dh beli rumah teres low cost kat bawah tu, so rasa macam dh taknak la beli rumah PPr tu. rugi kan. tak boleh jual pun... nak bg sewa.. pun macam xder jer org sewa hehehe.

sama la MIL aku pun, hari tu yer yer suruh beli rumah kat bawah, tapi sekarang taknak pindah plak, taknak berpisah dgn kawan2 dia kat taman tu. persatuan nenek2 yang jaga cucu
hahahahaha

isya said...

tinie ~ hahahahah..betul tu, diorngkn suka gosip2..ooppss! ;p

ooh, rumah teres bwh tu ke? ada gak dgr mak aku citer kot pasal tu..
wahh.. banyak la duit..hehe

Related Posts with Thumbnails