Thursday, April 15, 2010

.: Dia Selesa Tidur Begini :.

iffah kalau tido mmg ganazzzzzzzzzzzzzzz, mcm biasa kalau aku balik dr kerja kadang2 dia tido,
mcm2 stail dia tido.. huhu

tp yg tak boleh tahan bila dia tido mcm ni





walaupun lepastu aku betulkn bdn dia.. tiba2 je bila aku toleh balik jd mcm tu lagi.
mungkin dia selesa kot..

kalau dalm bilik mmg dia tidur baik je, sbb apa??? kn ada aircond!!!! motif aku bg tau??? ;p

4 comments:

DYLA said...

hehehe.. isya, inas pun sam agitu tau.... napa ek?

isya said...

oohh..inas pun sama ke? hihi

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

muaahahhaa macam2
kalaua nak aku, suka tidur terlentang

isya said...

tinie ~ mcm2 stail diorng ni tido kn..hehe

Related Posts with Thumbnails