Friday, April 30, 2010

.: Ehh Dia GGirl la! :.

jgn confuse! sekarang ni iffah tgh menambahkn koleksi permainan dia. nak tau apa????
KERETA!!

ni je yg aku jumpa, separuh lg ntah mana iffah buang + sorok.


uwwwaaaa ni ikut jejak ayah dia la ni.. aduhai.. dan mak aku 'menyokong' kesukaan iffah ni dengan membeli membeli dan membeli!


psstt..sekarang aku 'kejar' masa nk siapkn staff salary! harini last day! ada ms aku jenguk blog kengkawan k..

5 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...
This comment has been removed by the author.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

siapkan staff salary? bulan April punya ker?

gaji ku bulan april almost finish hukhuk :(

isya said...

tinie ~ ye la, bln apr.. kat sini awal bkn br gaji, paling lewat 7hb..
lambat giler kn?? sekarang server problem plak.. lambat lg la gaji mcm ni... haih..

DYLA said...

inas plak suka ball...

isya said...

dyla ~ kak, iffah pun suka ngan bola, pantang nampak bola kat mana2 semua nk amik, 'kaki' ayah la katakan ;p

Related Posts with Thumbnails