Saturday, April 24, 2010

.: Gemuk itu Cantik?? :.

dulu ms zaman aku anak dara kn berat bdn aku hanya bawah 45 kg, maksudnya 42,43,44 so boleh kategori kn kurussssss betul tak???? tp tu duluuuuuuuuuuuu

sekarang ni??? ha amik ko aku timbang berat baru2 ni 55-56kg, timbang kt opis 58kg!!! whattttttt!!!! beza 10kg++ tuuuuuu...
yg mana 1 betul aku pun tak tau, yg pasti mestila aku PERCAYA penimbang kat umah aku tu..mmmuuuaaahhhhh..

ada aku kisah bila ada org kata aku gemuk????? eehh mestila kisah, rindu nak pakai baju yg slim2 tu hihihi tp apakn daya, susah betul nak kuruskn bdn kali ni, (lepas lahirkn iffah)

tp yg bt aku tersenyum lebar hingga ke telinga harini bila ada org yg menegur aku mcm ni :

makcik : wah, isya sekarang ni gemuk eehhhh

aku : haa.... gemuk..? sambil senyum2 malu (ramai yg ckp sampai tak tau nak jwb apa lg dah..;p)

makcik : takdela, maksudnya cantik gemuk(maksud berisi kah??) sekarang..

kalau nak ikutkn aku mmg suka sekarang, sbb kalau dulu mcm tak cukup mkn je..
sekarang tgk?? senang hati la katakn.. (ini nak sedapkn hati sebenarnya!)



zaman anak dara,hehe keding je..



sekarang, muka booolaatt kn??? huhu

dlm dilema nak ambil cuti ke tak esok eeh, nak kena g bank, kwsp, dah la hubby cuti esok, tp cuti tahun aku tinggal 3 hari je..hmmmm ;(

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

muahahahhaa
kita seropa! dulu aku pun berat dalm 45kg ke bawah... now?? penimbang rosak takmo timbang
hahahahhaha

isya said...

hahahha siap salahkn penimbang tu...huhuhu

Related Posts with Thumbnails