Wednesday, April 28, 2010

.: Ha! bt apa tu???? :.

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..bt apa tu??
amboi, kecik2 dah pandai ehh amik duit org eeh,
hihihihihi alah, bkn duit kertas pun, duit syiiling je yg diambil iffah ni, lg pun bkn duit org lain pun duit ibu dia gak, nak tau dia buat apa ngan duit tu??

dah boleh agak ke?

apa yg dia kutip tu?


duit syiling lorrr hasil rembatan dlm beg duit aku..huhu

lepas masukkn duit syiling tu semua, tepuk tgn! sambil ckp yeah!
bangga la tuh! ;p


ibu mmg bangga ngan ank ibu! hehe
walaupun iffah ni lambat sikiiiit nk pandai ckp tp mmg dia mmg paham kalau kita borak2 ngan dia,suruh bt apa2 pun, mesti laju je dia buat..

ms mula2 dulu aku tunjuk " tabung botol susu "dia dah tau mcm mana nak masuk kn duit syiling, mungkin dia selalu tgk aku masukkn duit syiling kat situ, jd bila dia nampak seposen, rm0.20, LIMA sen pun dia masukkn!! bertambah penuh la duit dlm tabung i mcm ni, sbb ada yg tukang kutip duit pakcik,nenek, atuk, ayah dia pastu laju masuk dlm " tabung botol susu " aku..huhuhuhu


"sikit2 lama2 jd bukit!!"

psstt, lama lg nak penuh, agak2 kalau penuh dpt brp eeh?


4 comments:

mrs e said...

naja pun suka kumpul wit syiling.. tapi baru dapat suku jek, lama lagi nak penuh.. huhuhu~

isya said...

yeah ada geng!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

dapat dalam 2 ratus lebih :)
tabung aku dah pernah penuh hehe

isya said...

tinie ~ ye ke? not bad watt.. ;)
pernah kira haritu dpt 1 ratus lebih..

Related Posts with Thumbnails