Thursday, April 1, 2010

.: Iffah punya kerja! :.

sekarang ni, iffah mmg pantang kena tegur, tak boleh marah sikit, suara tinggi pun dia menangis, sikit2 menangis, boleh jd pelakon 'air mata' hehe

jd kadang tu bg je la apa yg dia nak bt.. bongkar apa yg dlm almari tu peberet dia la tu,
alah setakat benda kecik2, tak pe kot..kalau sepah kemas la balik kn..

tapi kalau dah bab2 pinggan mangkuk, gelas kaca, boleh bt aku naik angin ok, bkn apa takut plak luka, bahaya.. tp tu juga yg dia nak main..

eh, eh.. tak baik marah2 kn, anak... ;) (sdg cuba mgawal emosi)

ni adalah salah 1 hasil kerja iffah.. nasib baik la benda ni free..huhu


mmg 'kreatif' la ni budak!


apa kata kita cantum balik.. hahaha

lepas ni apa plak ye???

No comments:

Related Posts with Thumbnails