Tuesday, April 20, 2010

.: Kelalailan Ku & Kenakalan Dia :.

budak2 baya iffah ni mmg la time dia bt "nakal" kn?, kadang sampai aku geram! mula la aku jd tarzan, tak kira pagi petang ke mlm!

ni citer hari sabtu haritu..
aku, kalau tgh iron baju mmg kena duduk, tak larat nak berdiri ;p
biasanya aku akan tutup pintu bilik,biar iffah main kat ruang tamu sbb takut terkena iron kn?
pagi tu aku terpaksa gak iron sambil iffah lalu lalang depan aku (time tgh iron) , tp bila dia dah dekat aku ckp, "JGN!duduk dulu kat sana" Ooohh ya masa tu aku berdua je ngan iffah sbb mak keluar beli brg, hubby plak tido.

ntah mcm mana, boleh plak mcm ada magnet tgn iffah tu laju je pegang bucu iron yg tgh panas tu! "aarrggghh" ibu ngan anak jd tarzan! terus aku tgk jari iffah, dlm hati "nasib baik takde apa2"
+ dug dag dug dag..

hari ahad, ms tgh mandi kn iffah, dia ckp "a kit" dan kebiasaan aku akan tiup je, pastu dia ulang ayat yg sama, "ngada2 la, meh ibu tgk?? lorrr..betul sakit ke??? ala..siannya.." bkn tak ambil peduli tp mmg iffah suka ckp mcm tu, suka kalau org tiup tempat yg dia kata sakit.. nak ambil perhatian la tu..hehe


sampai jd mcm tu ha.. harini pun belum baik lg..huhu

sekarang ni aku jd fobia plak, terpaksa la iron berdiri, takpun tunggu iffah tido br aku iron baju..hmmm kalau la aku.....??? mesti bendani tak jd..
kalau dah terjadi br nak menyesal, tak guna kn?? ;(

psstt..tiap kali aku tunjuk iron kat iffah mesti aku tanya dia " nak ni tak?? " mesti dia jawab "nannyak" = taknak ler tu..sama2 fobia..alahai siannya..

IBU2 DILUAR SANA JGN JD MCM SAYA EEHH...

4 comments:

DYLA said...

alahai shiannya..

tapi akak pun sama ngan isya tau. inas dekat je, akak jerit!

risau gak. tgn dorang ni memang laju je. payah nak tepis.

isya said...

tu la kak, kadang2 tu kita kata jgn, lagi dia nak buat..

Diarihatiku1976 said...

shiannya..

isya said...

Diarihatiku ~ sian kn?? kita yg tgk pun rs sakitnya apatah lg iffah..hmm..

Related Posts with Thumbnails