Friday, April 2, 2010

.: Mahal Eeek? :.

terus terang aku mmg tak pandai bab tawar menawar, dan kalau nak beli barang, kalau aku berkenan terus beli je.. ;p

sebenarnya aku nak citer hari ahad lepas aku kat rumah tengah kemas rumah, sapu, mop lantai, kejap2 ada org datang yg biasanya aku gelar "bai" ,

bai : adik, mau beli ini cadar? bagus punya!

aku : eh, takpela.

bai : ambil la,

aku : taknak.

bai : mak mana?

aku : takde.

sambil pot pet pot pet

bai : ambil la, saya tau adik punya mak mau la.

dlm hati, pandai2 je kau ni.

aku : tak pela, taknak.

bai terus pergi sambil buat muka tk puas hati.. geram plak aku, dah kata taknak, banyak ckp plak.


tp kali ke-2 org lain plak, terpengaruh juga aku..huhu
pot pet pot pet, dpt la hg RM80 sbb aku rs cadar dia tak panas, ok la..
boleh plak masa mak aku balik rumah, tunjuk la cadar br tu, dia kata mahal! eekk?? siap tambah "kalau mak ada td, mesti bole dpt RM40 je."

ha????


sorry, gambar gelap plak..


ni pandangan dr tepi..

warna pink kat cadar ni mmg berkenan tul la! ;p pd pandangan aku ler..

3 comments:

gee ryder said...

hehe takpela dh beli..
org tua mesti pndai tawar menawar ekk..cantik gak cadar tu

btw, slm knl :)

Intan said...

Betul tu isya, kalo mak-mak kita mesti pandai dlm bab tawar menawar nie kan...den pon sama gak, kalo beli terus bayar je...he he...maleh nak "gaduh-gaduh" mintak kurang rega.

Tapi kan kengkadang buat gak...wakaka!

isya said...

gee ryder ~ betul2 tu.. salam kenal juga, thanks sudi singgah sini..

Intan ~ hehe.. kalau isya tgk mood juga nak tawar menawar ni.. ;)

Related Posts with Thumbnails