Friday, April 16, 2010

.: Ok tak?? :.

benda ni dah lama beli kalau tk silap dah seminggu lebih, beli kat pasar mlm je,
aku mmg harapkn hubby yg pasangkn sbb dia lebih kreatif nak pasang kat sudut mana, kalau aku asal cantik pd pandangan mata aku sudah..hehe , hubby kn bz,jd kena tgn aku juga la yg tampal.


seumur hidup tak penah dpt bunga! 'bunga' ni pun jd la walaupun beli sendiri.. ;p


harus ada model..br cun!


alamak! oveeeeeeeeerrrr plak dia.. ;)

ingatkn nak cuba dulu, tu yg beli 1 je sticker ni, dah pasang nampak "tergantung" plak, takpe, lepasni beli lg,buat tambah2..hukhuk

No comments:

Related Posts with Thumbnails