Friday, April 23, 2010

.: Teka & Menang :.

seronok kn kalau kita masuk peraduan pastu menang! yeah..!!! alhamdulillah, ini kali kedua aku dpt hadiah dr intan.. sgt teruja bila dpt tau aku ni pemenangnya & bakal dpt hadiah.. ;)

sebenarnya hari selasa dah dpt beg ni, tp lupa plak nk amik gambar, harini br berkesempatan, boleh la tepek kat blog kn?.. ;p


ni la hadiahnya.., sesuai utk ibu2 mcm aku,boleh letak byk barang..;)

tgk la si kecik ni, dia pun 'nyibuk' nak bw beg tu ke sana sini.. haih..
(mak aku ni, sesuka hati je pakaikn iffah baju..huhu)

muka yg belum "siap dihias" ni pun nak tepek kat sini gak ;p


thanks intan, moga sentiasa dimurahkn rezeki amin...

4 comments:

edrina said...

nice bag!! akak suka :-)

isya said...

edrina ~ kn? kn? isya pun suka! ;p

Intan said...

Ur wekcome dear...sungguh bertuah isya ye dah dua kali menang my giveaway!

isya said...

Intan ~ hehe..harap2 sentiasa bertuah.. ;)

Related Posts with Thumbnails