Monday, May 3, 2010

.: Bahasa :.

"apa dia ckp ni, aku tak faham la" dlm hati aku la.. kadang kena baca ada suara (bkn dlm hati ) baru leh faham bila chat / sms ngan diorangni.. siapa ye??


dulu comot,bam bam!sekarang alahai manisnya... ;)
(sape lg nak puji kalau bkn sedara sendiri ;p)


sedara aku ni ha.. cepatnya budak ni dah besar, dulu aku yg tolong mandikan , bg mkn diorang masa mak bpk diaorang ni kerja, oohh ya dulu duduk sebelah rumah je, sekarang dh tak lg, kalau jumpa pun ms raya je..huhuhu

aku rs sesiapa pun yg ada anak buah yg masih remaja @ sekolah menengah mesti sama kes mcm aku kalau baca msg dr diorang mesti sambil garu2 kepala. (kuno ke?)

short form @ bahasa diaorang yg aku memula tak paham! ;)
contoh eekk :

pom = form
taon = tahun (dah mcm penyakit taun plak)
skung = sekarang
guk = agak

ntah apa ntah lg, banyak la sampai tak ingat..hahahahahahaha

kadang2 aku agak2 je apa maksud msg tu..huhu ;)


2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ekekeke
terimala hakikat kita ni dah tua hahahahaha

isya said...

tinie ~ tu la.. lg bbrapa tahun je lg nak angka 3+.. huhu

Related Posts with Thumbnails