Friday, May 21, 2010

.: Comel Sgt Sampai Kena Gigit :.

mlm rabu haritu aku g pasar mlm kat area rumah, lama tak pegi rindu plak.. hihihi
iffah tinggal ngan bpk, aku berdua je ngan mak pegi, bkn beli apa2 pun, tgk2 je,
tak tau nk belikn apa utk iffah, sekali ternampak ni

comel!



aku nk pinjam sekejap pun tk bg, kedekut! ;p

sayang sgt iffah kat dolphin ni sbb dia boleh 'belasah' sampai lebam dan tak kan jatuh (sbb ada pasir kat vontot ke hah?) siap tido pun nk peluk dolphin pastu sambung belasah lg..huhu
giler ganazzzz wokeh!

tak sampai 1 jam ada kat rumah,nk tau apa jd kat dolphin tu

sian,kena tampal plak akibat kena gigit ngan iffah..huhuhu

pstt-ada lg 1 benda comel beli tuk iffah tp lupa nk amik gambar ;)


4 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hahahaha
fatin pown sama. kalau belon2 ni banyak sgt dah beli, mesti tak panjang umur dia
wakakaka
antah kenapa dengki sangat sampai MESTI nak gigit bagi bocor itu belon
hehehe

isya said...

tinie ~ tu la,mentang2 ada gigi, semua nk gigit..hehe

Marsha~ said...

hahaha.. sian dolphin tu dianiaya.. hahahahahahahah

isya said...

marsha ~ tu la..hahahhaa

Related Posts with Thumbnails