Thursday, May 6, 2010

.: Ingin Kurus ?? :.

;) jap jap, senyum duluuuuuuuuu.. hehe

sape yg tak nk kurus kn? yg pasti aku kena cuba.. (jgn muntah plak eek sbb aku asik ckp bnda yg sama je.. )
tp aku pun tk tau knp kebelakangan ni aku rs aku kuat mkn, contoh pagi mkn nasi lemak, lunch mkn nasi, bila mlm je perut dah rs lapar giler, mcm tk mkn 1 hari! terpaksa la mkn nasi lg.. huhu mana tak tambah kembang, ;p

"eehh, tak boleh jd ni, mesti bt sesuatu ni! " bisik hati aku HARINI, so aku rs aku patut beli ni,


ada apa2 cadangan tk utk aku alas perut selain milo???

psst-kurus ke tambah gemukks kalau minum milo ni eh?

4 comments:

@e_da said...

IDA TGH TRY SUSU SOYASD2. ORG KTLEH KURUS

isya said...

oohh ye ke?
nanti nk cuba la..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

minum milo akan jadi sihat dan kuat heheheh. jangan la ko nak kurus kang aku gumuks sorang2 plak xder kawan ekekekekeke

isya said...

tinie ~ tu pun kalau aku berjaya kurussss..huhu

Related Posts with Thumbnails