Monday, May 10, 2010

.: Sah! Kaki Jalan! :.

ehh, ikut perangai sape la ni. aku ke? ;p
rasanya bkn iffah sorang je mcm ni, bdk yg lain pun sama kot???
pantang nampak org pakai lawa2 sikit, mula la nk dukung sbb takut kena tinggal,
kat rumah tu dah la ada adik, mak, bpk, hubby, aku, kira org besar la, tiap kali nk g kerja / keluar rumah walaupun ke kedai je pun dia menangis nk ikut.. huhu
1 hari kira la brapa hari dia nangis, padahal tiap2 pagi mak aku akan bw dia g taman kat bwh tu, itu pun dia tak puas lg nk 'berjalan' lg.. aduhai..

beria2 dia nangis, nk dukung la tu..

terkejut jap sbb aku amik gambar dia.. hehe

nangis2 pun sempat pose hahahahaha

psstt- tp kadang2 dia jd baik sgt, bila nk g kerja siap salam, bye2 lg.. ;p

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

heheh same as my dotter!!
yang tak bestnya setiap kali aku na p keja, terpaksa jadi pencuri. keluar curi2 hahaha

isya said...

tinie ~ aku boleh bayangkan, sbb dulu aku pun mcm tu.. hehe

Related Posts with Thumbnails