Tuesday, May 4, 2010

.: Tapak Tangan Gatal :.

org tua2 kata kalau tapak tgn kita gatal, mesti nk terima duit kn??
tp itu kalau tapak tangan kanan, kalau kiri???? sebaliknya lah kn..


pic hasil google

oohh semlm tapak tgn kiri aku gatal sgt, haih! alergi ke? ;p
takde la sebenarnya mmg nak keluar kn duit pun sbb ni ha..


sebenarnya rumah aku mmg tak pernah pasang astro sbb bg aku bazir je pasang sbb kami sekeluarga bkn jenis 'melekat' kat rumah, (sbb kerja kn, bila mlm kan banyak citer best2 walaupun tk pasang astro kn.

tapi, semlm rumah aku dah pasang astro sbb transfer dr kedai hubby.. Oohh ya, aku belum pernah bg tau lg yg hubby aku ada buka kedai Char Kuey Teow, br 2-3 bulan buka, apa jadi dengan salon dia? dia sewa bg org lain buat.. ;) so now dia CHEF tk berdaftar..hihi
dah 2-3 bulan org lain yg guna astro tu, pastu aku ckp bw kat rumah je la..

nak tanggal (kat ampang) dan pasang (kat jinjang) kena RM150, aku yg bayar sbb tu syarat hubby hehe (tu pun nk kecoh kn?? ;p )

so smlm iffah bkn layan kartun, dia layan spiderman 2.... hahahahaha


psst.. bila nk gatal tapak tangan kanan plak ye.. huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails