Friday, May 14, 2010

.: Tu la, beli ikut nafsu :.

dush!dush!grrrrrrrrrrrrr, ntah nk rs geram, menyampah , ke marah ehh tapi bkn kat org lain ye, kat diri sendiri le.. sbb benda ni la..


aku pernah nampak kat blog sape ntah, mcm best je kalau beli letak kat kereta, boleh la iffah guna..
sgt exited ok bila dah dapat.(sbb 1st time beli online)


sekali bila pasang terus jd macam ni.. huuuwwwwaaaaaa.. rs nk nangis pun ada, kereta bpk ngan adik aku boleh la pakai ni, kalau kereta hubby mana boleh..huhuhu


tgk la, betapa huduhnya, aku main ikat2 je....hukhuk

pstt - ingatkn semua seat leh guna.. ;(

3 comments:

Marsha~ said...

qila pun ade ni, letak dlm keta nenek dia.. nape boleh senget eh??? kepala dia tak muat nak masuk ke?? heheh, jual balik jelah

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ekeke..cumil apa

isya said...

marsha ~ a'ah..kepala takleh masuk.. kena letak kat kete atuk dia la jawabnya..

tinie ~ hahahhahaha.. ko ni, kesian anak aku, senget benget dia duduk..

Related Posts with Thumbnails