Saturday, June 26, 2010

.: Anak aku pun Demam Piala Dunia ??? :

bola bola bola, aku bukan minat bola sgt , tp boleh la layan juga (tp banyak yg aku pandang sebelah mata je) hari2 duk berebut remote ngan adik aku, balik keje je dia dah book dulu duk depan tv tu.. huhu

nasib baik la kat bilik ada tv gak, tapi yg paling sadis bila anak aku yg sedang lena tidur tu boleh bangun sebab terkejut bila dgr dia cakap " GOOOLLLLLLLLLLLL !!!!!" aku apalagi potpetpotpet la kan, mana taknya jap lg mesti susah iffah ni nak tido balik , dan dengan selambanya iffah ni leh join plak ngan adik & bpk aku tgk bola ??? haih!


video

sorry, gambar gelap sbb tak buka lampu..huhu nak amik lama2 video pun takleh sbb iffah tu nampak je aku on camera terus nak amik camera!
sila abaikan suara "comel' gol itu ye.. ;p
Related Posts with Thumbnails