Wednesday, June 2, 2010

.: Budak "Playground" :.

hehehe, sesedap je ckp anak sendiri mcm tu ehh ;p, tp mmg iffah ni nk kena tiap2 hari bawa ke situ, mana taknya kat rumah mana dia ada kawan, ramai yg menyakat adalah huhu..
jd bila pagi2 tu senang sgt nk mandikan iffah (kadang2 je dia bt hal) ckp ngan dia je, "jom mandi, nanti kita main kat bawah(playground) nk? " uish, laju je dia berlari g bilik air.. kalau aku lambat sikit mesti dia tarik2 tgn ajak g bilik air sambil hentak2 kaki.. ;)

pagi td ms beli nasi lemak,aku nyorok2 amik gambar dia tgh lepak ngan kwn2 dia.. hahahaha
kena jd paparazi wehh sbb kalau dia nampak aku harus meraung dia nk ikut aku plak sbb dah pkai baju tantek2 kn? weeeeeee!


eh, mana dia???


ha..tu ha.. yg aku bulatkn + ada arrow tu...

neneknya mana?? ohh, tgh bergosip di bangku sinun.. sama je cucu & nenek.. aik? ;)

No comments:

Related Posts with Thumbnails