Thursday, June 3, 2010

.: Down :.

banyak benda yg menggangu fikiran aku sekarang,
rs mcm nk nangis je...
susahnya bila my life back to normal (kerja punya hal je)
hmmm...........................................
dan paling menyampah bila management mcm tk faham!!
yg diorang tau hanya nk menuding jari bila ada masalah
wei, aku pun manusia biasala je la! banyak cantik semua aku nk kena buat!
ya allah berila aku kekuatan demi mencari rezeki.. amin..




psst - stress lepas my colleague resign, dan kerja dia separuh aku kena take over.. amik la org baru!!!!

4 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

huhu
aku pun pernah mengalami
jom la masuk kompany aku
hehehe

Intan said...

Kesian kat isya...patutnya management kena amik staff baru bila tau pekerja nak benti so that takde lah kelam kabut dan org lain pulak yg kena amik burden tu.

Sabar ye...

isya said...

tinie ~ ada kosong??? hehe
harap ok leh sabar la... jgn sampai aku 'meletups' sudah..


intan ~ thanks intan, hmm..tu la, harap sgt diorang amik org baru.. aduhai..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ada.
account exec

Related Posts with Thumbnails