Friday, June 11, 2010

.: Meniru :.

sekarang ni iffah suka nk mengikut apa yg org buat, contohnya ni.. eeeeee saja je tau! ;p terpaksa tunggu dia habis ketip kuku dia dulu br turn aku plak.. hehe

kuku kaki ku dah panjang!

ouh, tk sampai plak..ekekeke


iffah kan lambat ckap tp sekarang ni dah mula ikut perkataan apa yg kita cakap, tanda2 nk pandai ckp dah ke??
kadang2 tu bila ada citer kelakar kat tv, mesti nk gelak2 kn? nanti iffah pun ikut2 gelak padahal bkn dia faham pun..huhu

oohh.. ya sekarang dia bahasakan diri dia "aya" sbb dia biasa dgr jiran sebelah 1 family panggil iffah = suraya.. Nur Iffah Suraya.. tak kisah la, janji mmg nama anak aku.. hehe

2 comments:

iEfa said...

hihihi comey...isya kene byk ckp ngan dier sambil tunjuk bende...eg nk suh ckp katil..tunjuk katil ckp byk kali..kaaaa tttillll..suh dier pndg mulut isya mase ckp...hihihi

nwey diff kids diff...janji sehat kan ;-)

isya said...

iEfa ~ tu la, walaupun iffah belum pandai sebut perkataan tp mulut dia mmg tak berhenti nk berckp cuma tak paham je.. betul!janji iffah sihat.. ;)

thanks iEfa.. kena belajar lg iefa ni.. hehe

Related Posts with Thumbnails