Wednesday, June 23, 2010

.: Puasa :.

harini rs tak sedap bdn.. sakit tekak mcm ada pasir je.. hmm dan harini aku ganti puasa, lagi 5 hari nk ganti, boleh habiskan minggu ni kot.. insyaallah..
jam baru pkl 5 aku dah dok pikir nak mkn apa, aku teringin nk mkn yong tau fu la tp yg jenis steamboat, ala.. yg biasa jual kat pasar mlm/ down town tu.. kuah dia sampai menjilat jari!!!!



gambar hasil google..;p

lg 2 jam 1/2 ... hehe , nasib baik la kat ampang ada jual.. tak la kempunan.. huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails