Tuesday, June 29, 2010

.: Wajib Beli Bila Ada Kenduri Kawin :.

cuba teka iffah pegang apa???


(gambar tlatest iffah ms kenduri kawin kak faezah kat setiawangsa)

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

betul!!, pandai la!!!!!!! ;p

apalagi kalau bukan bendalah ni.. hmmm.. ntah brp banyak nk beli aku pun tak tahu, yg pastinya bukan aku beli, atuk & nenek iffah la yg rajin beli.. nk harap aku.. buat dunoooo je.. mahal koooo hihi (giler kedekut!) dulu mungkin boleh la belon ni tahan 3-4 hari sekarang tak sampai 1 jam kecuuuuutt sudah digigit iffah..huhu

1st belon.. tinggal kenangan je belon2 ni,mcm2 jenis ada


psst ~ kepala tgh berserabuttttt (think +ve je la kn..??)

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ekekeke, samalah anak kita. kalau boring jer atau dh emu. digigit la belon2 itu

isya said...

tinie~sblum ni iffah tak mcm tu tinie walaupun dah ada gigi, tp sekarang ni peha aku pun dia nak gigit..huhu

Related Posts with Thumbnails