Thursday, July 22, 2010

.: So Sweeeettt :.

tak ingat bila, rasanya hari sabtu yg lepas kot..
tgh layan iffah yg tgh menyepahkan rumah + tgk tv, tiba2 iffah terlepuk dahi aku (tk sengaja ni) terus aku ckp

aku : aduhhhhhhh, apa la iffah ni..

iffah : ha?? ni ni (sini sini - sambil usap dahi aku) dah!

wahhhhhh.. so sweett la anak aku ni, terharu, nak bantai gelak pun ada. hahahahaha
comel ok bila dia bt mcm tu.. ;)

sayang dia!!!!!

selalu syok sendiri... pantang nampak camera! ;p


4 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hahaha, kalau aku camera and hp kena jauhkan dari fatin. hari tu hp atuk dia mandikan dlm besen huhu

isya said...

tinie ~ aduss, biar betul! tak pasal2 kena beli be ehh.. takpe fatin, atukmu kan banyak duit.. hehe

edrina said...

hehee..gud girl la iffah :-)

isya said...

edrina ~ ;) thanks auntie ed..

Related Posts with Thumbnails