Monday, July 12, 2010

.: Takut Tak?? huhu :.


aku rs nk babab je montot iffah ni tau, mana taknya aku ni dah la penakut sikit (sikittttt je ;p) dlm aku dok belek gambat kat kamera sekali jumpa ni, mau tercampak kamera tu sbb aku terkejut, huhu

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


gelap2 pun leh amik gambar! haih

tiba2 je kan nampak kain putih, tp bila aku tgk betul2, loorr aku rupanya tgh solat ;p , mmg patut kn aku babap montot iffah?? ;)))))

ok, cerita lain plak, smlm sape tgk bola??? aku tgk weii, kena paksa ngan anak dara aku tu, pantang aku masuk bilik nk tido dia meraung, ish ish sudahnnya mata aku harini mcm panda! %)

3 comments:

edrina said...

akak pun pernah kena camni hahaha.. tapi dorang pi amik gambo hantu dlm citer zombie kg pisang.. terkejut beruk akak masa view gambo tu dlm phone hahahaha

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

WAKAKAKAAK
terkejut gak hehehehe

fatin pun semalm tgk bola, nsb baik ada makcik dia temankan

isya said...

edrina ~ zombi??? aiyok, lg terkejut mcm tu.. huhu

tinie ~ ok la tu , fatin nk juga ngan org lain, anak aku tu, saje je nk 'buli' aku.. hehe

Related Posts with Thumbnails