Friday, July 2, 2010

.: Tengok Ni!!! :.

knp eeh iffah suka tido mcm ni??? aduhai anak dara aku ni, dah la tido lasak, sakit badan aku kena tendang2 ngan iffah..


tgk tgn dia, ishh, tak sakit ke..


akhirnya padan muka aku, snap2 lagi, sekali dia bgn terus ckp, "mak, mak, nak ni" tunjuk camera.. iffah ni semua dia panggil mak, atuk pun panggil mak..huhu

4 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hehehe cumilll dia tido tonggeng2

EYANG RESI 313 said...

Jika setiap masalah sama dengan matematika,
maka rumusnya adalah “ pasti “
Pastikan waktu yang tersisa hanya untuk mencari yang terbaik..!
Pastikan airmata yang mengalir hanya untuk Bersyukur....!
Pastikan setiap cobaan adalah ujian bagi Iman mu...!
Pastikan setiap kesungguhan adalah kunci menuju gerbang kesuksesan...!
Pastikan dirimu sebagai pribadi yang tangguh...!

Manusia yang hakiki adalah wujud hak, kemandirian dan kodrat dengan sendirinya.
Adanya kehidupan itu karena pribadi ditetapkan oleh pribadi,
ditetapkan oleh kehendak nyata,
hidup tanpa sukma tiada merasakan sakit atau lelah,
suka dukapun musnah berdiri sendiri menurut karsanya,
hidup sesuai kehendakNya.

edrina said...

hehehe comel kan.. akak paling suka tgk anak2 waktu dorang tido.. rasa tenang jerk..

isya said...

tinie ~ mcm2 je iffah ni kan??? ;)

edrina ~ betul tu kak.. isya suka belek2 muka iffah time tido, kiss2.. huhu

Related Posts with Thumbnails